Odpowiedni marketing strony internetowej w pigulce


mariusznowak
Posty: 27
Rejestracja: 13 maja 2016, 12:19

Odpowiedni marketing strony internetowej w pigulce

Postautor: mariusznowak » 03 gru 2017, 16:52

Wykonanie samej strony internetowej to już dzisiaj zdecydowanie za mało. Minęły już dawno czasy, kiedy strony internetowe samoczynnie się pozycjonowały i osiągały bardzo dobre rezultaty bez nakładu pracy. Obecnie sytuacja bardzo się zmieniła i wypozycjonowanie strony internetowej nawet na dość łatwe frazy wymaga sporej wiedzy i nakładu pracy.

Czemu tak się dzieję i co uległo zmianie na przełomie tych lat?

Po pierwsze powiększyła się konkurencja w Internecie. Na dzień dzisiejszy praktycznie każdy biznes jest oparty o stronę internetową. Nie ważne, czy jest to lokalny fryzjer czy duży producent drzwi. Każda z wymienionych firm ma stronę internetową, która odzwierciedla jej ofertę w Internecie. Taki postęp wymusił modyfikacje w algorytmach wyszukiwarek i podejście do promowania strony internetowej. Nie wystarczy już wyłącznie zaprojektowanie strony internetowej. Jest to dopiero początek. Następnym korkiem jest pozycjonowanie posiadanej strony internetowej. Sposobów reklamy jest kilka. Niemniej jednak najbardziej znaną jest pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwarki. Polega ona na wybraniu odpowiedniej frazy: strony internetowe lub zestawu haseł, na które strona internetowa powinna być wysoko w wynikach. Przeważnie strony internetowe są pozycjonowane na więcej niż jedno hasło. Do odpowiedniej promocji strony internetowej trzeba wybrać ich przynajmniej parę. Poprzez takie podejście, pozycjonowane strony internetowe osiągają znacznie wyższe wyniki w wynikach wyszukiwań.

Kolejny sposób reklamy strony internetowej to marketing szeptany. Polega on na dodawaniu wpisów na różnego rodzaju serwisach internetowych. Wpisy te mają zachęcić potencjalnych kontrahentów do odwiedzenia promowanej strony internetowej. Jeśli nasza firma jest producentem lub dystrybutorem unikalnego produktu, można umieszczać wpisy bez odnośników. Wtedy zachęcamy podczas dyskusji do samodzielnego wyszukania sprzedawanego przez naszą firmę produktu. Marketing szeptany jest raczej uzupełnieniem pozycjonowania strony internetowej. Przeważająca liczba osób wyszukuje firm bezpośrednio w wynikach wyszukiwarek.

Kolejny rodzaj reklamy strony internetowej to różnego typu portale społecznościowe. Najbardziej znany jest FaceBook, który daje duże możliwości reklamowe. Szczególnie przydatny dla stron internetowych, które oferują często kupowane produkty. Idealnie sprawdzi się do promocji ciuchów czy usług firm lokalnych. Gorzej już będzie z promocją strony internetowej, która oferuje rzadko kupowane usługi.

Wróć do „Temat goni temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość